Fantasmagieria - Podcast 4 - “Poziom trudności, a kilograczogodzina”
Czy wzrastająca liczba casuali stanowi zagrożenie dla hardcore’owej braci? Czy rzeczywiście możemy narzekać na malejący poziom trudności gier, bo dominują te szybkie, łatwe i przyjemne? Z drugiej strony czy od razu człowiek musi się bić po twarzy, bo gra nie pozwala mu save’ować co minutę, a boss nie pada za pierwszym podejściem. Co mogą zrobić twórcy, aby zapewnić wyzwanie, ale nie frustrować? Czy przy tak podzielonym targecie da się zapewnić taki balans? Na te i innego pytania staramy się odpowiedzieć w najnowszym odcinku Fantasmagierii, jednocześnie wyliczając kilograczogodzinę będąca wyznacznikiem stosunku opłacalności do przyjemności. Po wysłuchaniu oczywiście zapraszamy do dyskusji.
Ściągnij czwarty odcinek podastu
Autor: Dahman
Tagi: call of duty 4, fahrenheit, fantasmagieria, podcast, poziom trudnosci, prince of persia, world of warcraft